Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vlastnosti sklovláknitých geomříží v konstrukci vozovky
Maláník, Stanislav ; Šperka, Pavel (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje používání sklovláknitých výztužných geomříží v konstrukci vozovky. Bakalářská práce je zaměřena na základní poznatky o výztužných geosyntetikách a na shrnutí stávajících předpisů, týkajících se používání geomříží ve vozovce v ČR na Slovensku a ve Švýcarsku. Za pomocí vhodných laboratorních zkoušek je hodnocen vliv výstavby vrstev vozovky na změnu vlastností geomříže, především pevnost v tahu. Laboratorně byly simulovány účinky vlivu pojezdu stavební techniky po geomříži a také účinky vlivu hutnění nadložní vrstvy na vlastnosti geomříže.
Vlastnosti sklovláknitých geomříží v konstrukci vozovky
Maláník, Stanislav ; Šperka, Pavel (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje používání sklovláknitých výztužných geomříží v konstrukci vozovky. Bakalářská práce je zaměřena na základní poznatky o výztužných geosyntetikách a na shrnutí stávajících předpisů, týkajících se používání geomříží ve vozovce v ČR na Slovensku a ve Švýcarsku. Za pomocí vhodných laboratorních zkoušek je hodnocen vliv výstavby vrstev vozovky na změnu vlastností geomříže, především pevnost v tahu. Laboratorně byly simulovány účinky vlivu pojezdu stavební techniky po geomříži a také účinky vlivu hutnění nadložní vrstvy na vlastnosti geomříže.
Optimalizace použití geosyntetik při likvidaci negativních projevů energetické činnosti, zejména exploatační vývoj nových technologií
Malík, Josef
Základním cílem je navrhnout model geo-mříže, který popisuje vzájemnou interakci zeminy geo-mříže a nalézt základní podmínky rovnováhy. Jako důsledek takovéto formulace určit napěťo-deformační pole v tělese a rovněž silové poměry v samotné geo-mříži.
Železniční násep vyztužený geomřížkou
Micka, Michal
Numerická studie v programu ANSYS se zabývá tvorbou výpočtového modelu a posouzením vlivu geosyntetické mřížky na únosnost a přetvoření jednoduchého železničního náspu na méně únosném podloží. Výztužná mřížka je umístěna na rozhraní náspu a podloží. Je studován její účinek na chování zemní konstrukce s různými mocnostmi vrstev.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.